fredag 14. desember 2007

Gullkorn

Her er noen morsomme gullkorn fra barn:
(Desverre uten navnet deres!)



Menner driver mer med reisning enn det damer gjør.

Damer har kurver mens menn har stresskoffert.

Om befruktning: Hvis frøet fra faren ikke treffer morens egg, blir det bare en vanlig omelett av det.

Faren min kan ikke få flere barn, han, for han har vært hos nøtteknekkeren.

I gamle dager var det ikke lov for faren å føde barn. De syntes det var umusikalsk. Men i dag er det vanlig at moren og faren føder barnet sammen.

Jeg er så glad for at jeg er født av mamma og pappa, det må være fælt å bli født av noen man ikke kjenner.

En gynekolog er en som titter inn i folks private eiendeler.

En ektefelle er den fellen man går i når man gifter seg.

Halsen er en stilk som hodet er festet på.

Man er bevisstløs når man glemmer alt man har lært på skolen.

Fordøyelse er noe man gjør i fordøyelsesparker.

Hjernen sitter i nøtta.

Inni hodet er det celler. Jeg tror de heter hjerneceller eller sædceller eller noe sånt.

Egentlig er hjernen et kålhode.

Hvis man blir redd, kan man få frostskader i hodebunnen.

Den huden som hodet er dekket med kalles hudkommelse.

Dyr får avkom, mens mennesker får avleggere.

Mammaen min er i hvertfall veldig pen, for hun har så veldig lange pupper.

Gamle damer har nesten brukt opp kroppen sin og de er ofte så utbrente at det lukter svidd av dem.

Kroppspråk er når man promper.

Mange damer slanker seg for å få en figur.

Hvis du vil bli tynn i en fei, kan du bare gå til legen og bli støvsuget.

Når kjøttet er gått i oppløsning, skjønner man at man er død.

De som tror på Allah er muslinger. I Kina tror jeg de tror på noe annet. Der tror de på drager.

I Afrika tror de på Nilsen Mandela.

Bestemødre har veldig store behåer. De er så store at jeg får hele rumpa og to knær inn i den ene rundingen. I den andre kan broren min sitte.

Vi har hjerne for at håret skal ha noe å henge fast i.

Det kan være farlig å føde. En dame vi kjenner, ble lam fra anklene og ned etterpå. Jeg tror fortsatt hun har problemer med å bruke høyhalsa sko.

Noen lesbiske blir forelsket i det annet kjønn. Det er ikke spesielt morsomt eller spesielt rart. Det er faktisk helt unaturlig, så det er ikke noe å snakke høyt om.

Gamle jomfruer er damer som har hornhinna i behold.

Ingen kommentarer: